یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

سوّمین اجلاس سراسری مدیران مهدیّه‌های کلّ کشور، با عنوان «مهدویّت و بیداری اسلامی» با حضور آیت‌الله مظاهری افتتاح شد. 
 به گزارش بازتاب آیت‌الله مظاهری با ارائۀ تحلیلی جامع از برخی آیات و روایات بر ضرورت وقوع انقلاب تدریجی به دست شیعیان تأکید کرده و افزودند:
تا وقتی شیعیان با انقلاب تدریجی زمینۀ ظهور را فراهم نکنند، انقلاب دفعی به وقوع نخواهد پیوست و براساس اشارۀ قرآن کریم در آیۀ «وعد» و آیۀ بعد از آن، انقلاب تدریجی با پرهیز از شرک به خداوند، برپا داشتن و اقامۀ نماز به جهت گسترش روح عبودیّت و بندگی در جامعه، ادای زکات به معنای رسیدگی به همنوعان و نیز متابعت از رسول خدا«صلی‌الله‌علیه وآله وسلّم» و اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» پدید خواهد آمد. 
 معظّم‌له تأکید کردند: قاعدۀ لطف پروردگار متعال اقتضا می‌کند، هر زمانی که شیعیان با انقلاب تدریجی، آمادۀ قیام و ظهور حضرت مهدی«اروحنافداه» شوند، همان زمان انقلاب دفعی رخ دهد و ظهور و فرج آن حضرت به وقوع بپیوندد.
 آیت‌الله مظاهری ضمن تبیین لوازم تحقّق انقلاب تدریجی، خاطرنشان کردند: کسانی که می‌خواهند زمینه‌ساز تشکیل حکومت عادلانه و عاری از فقر، ظلم، تبعیض، فساد و فحشاء باشند باید خود عادل باشند و ظلم، فساد، تبعیض و به طور کلّی گناه در بین آنان نباشد.
ایشان در این زمینه افزودند: دوری از شرک در آیۀ شریفۀ «وعد»، به معنای دستیابی به ابعاد چهارگانۀ توحید یعنی توحید ذاتی، توحید صفاتی، توحید عبادی و توحید افعالی و پرهیز از متابعت از شیطان به معنای اجتناب از گناه است.
  آیت‌الله مظاهری با بیان اینکه حکومت جهانی حضرت ولیّ‌عصر، با معجزه و خرق عادت اداره نخواهد شد، خاطرنشان ساختند: 
حضرت بقیةالله‌الأعظم«اروحنافداه» پس از تشکیل حکومت جهانی، به اجرای دقیق احکام و قوانین قرآن کریم خواهند پرداخت و از این جهت، حکومت ایشان، حکومتی سالم و عاری از هرگونه ظلم و فساد و تبعیض خواهد بود.

ایشان در این رابطه افزودند: هر جامعه‌ای که افراد آن از گناه اجتناب ورزند و نماز را برپا دارند و با عمل به قانون مواسات، به همنوعان خود و نیازمندان رسیدگی کنند و از اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» نیز تبعیّت کامل داشته باشند، بدون توسّل به معجزه، جامعه‌ای بهشتی و منهای مفاسد اخلاقی، اداری و اقتصادی خواهد شد و این، همان معنای انقلاب تدریجی است.
ضرت آیت‌الله العظمی مظاهری با تأکید بر اینکه عمل براساس موازین شرعی و اسلامی و متابعت عملی از سیرۀ اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» مکمّل اعتقاد و شعار است، تصریح کردند: ایمان و تشیّع با اعتقاد قلبی، شعار زبانی و عمل، محقّق می‌شود و همۀ اقشار جامعه و به ویژه اعضای مهدیّه‌ها لازم است علاوه بر تقویّت بنیۀ اعتقادی و تعظیم شعائر، به پیروی از سیرۀ عملی اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» و عمل به احکام و موازین اسلامی اهمیّت دهند.

آیت‌الله مظاهری در خاتمۀ بیانات خود، با ابراز نگرانی از شیوع ادّعاهای خرافی و کاذبی که امروزه در موضوع مهدویّت می‌شود و نیز رواج عرفان‌های کاذب و نوظهور، تأکید کردند: یکی از وظایف مهمّ مهدیّه‌ها، ترویج تعالیم اصیل قرآن و عترت و مقابلۀ جدّی با رشد و ترویج عرفان‌های کاذب و مدّعیان دروغین مهدویّت است. 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 16 دی 1391برچسب:, ] [ 12:33 ] [ منتظر ] [ ]

مرکز ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی با اشاره به ثبت دامنه facebook.ir توسط یک شخص ایرانی در ۴ سال گذشته، اعلام کرد: هنوز مسئولان شبکه اجتماعی فیس بوک متقاضی دریافت این دامنه هستند

علیرضا صالح، با بیان اینکه طبق مقررات ثبت دامنهir برای عموم امکانپذیراست، اظهار داشت: اگر دامنه ثبت شده مغایر با قوانین و مقررات دولت ایران و مذهب نباشد، هر کسی می تواند این دامنه را ثبت کند.وی گفت:شرکت facebook.com به عنوان کسی که دارنده این برند است از فردی که facebook.ir را ثبت کرده شکایت کرده ومدعی شده این فرد با ثبت این دامنه از نام فیس بوک سوء استفاده می کند و این در حالیست که سازمان مالکیت معنوی (WIPO) در این خصوص رای به نفع فیس بوک داده و اعلام کرده که این فرد ایرانی باید دامنه را به فیس بوک برگرداند.

صالح ادامه داد: برهمین اساس شخص دارنده facebook.ir به مراجع قضایی داخل کشور شکایت کرد و دادگاه های قضایی داخل کشور مسئول رسیدگی به این پرونده شده است، اما از آن زمان تا کنون نتیجه دادرسی اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه فیس بوک همچنان درصدد است که از این دامنه استفاده کند، گفت: بر اساس قانون درخصوص استقاده از دامنه حق افراد داخل کشور به خارجی ها ارجحیت دارد و اگر دادگاه ترجیح دهد دامنه facebook.ir برای شخص باقی بماند ، هیچ کس حتی مراجع قضایی بین المللی نمی تواند مانع از این اقدام شود.
به گزارش موبنا وی خاطر نشان کرد: دامنه ir در داخل کشور ایران است و مطابق قوانین ایران عملیاتی شده است و این در حالیست که آخرین دفعه ای که فیس بوک از مرکز ثبت دامنه های اینترنتی پژوهشگاه دانش های بنیادی در خصوص پرونده facebook.ir سوال کرده است به دو ماه گذشته مربوط می شود.
 

باورکنید چیزی جزانحراف شمارو نمیخوان..به خدا...گولشونو نخورین


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 16 دی 1391برچسب:, ] [ 12:29 ] [ منتظر ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 658
بازدید کل : 160035
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-